Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Kërkoni te Asistenca

Shmangni karremëzime gjoja asistence. S’do t’ju kërkojmë kurrë të bëni një thirrje apo të dërgoni tekst te një numër telefoni, apo të na jepni të dhëna personale. Ju lutemi, raportoni veprimtari të dyshimtë duke përdorur mundësinë “Raportoni Abuzim”.

Mësoni Më Tepër
Open

How can I not need passwords

ss286357777

I can't seem to get back my main Google account. It's linked to you guys I think... Maybe..

I can't seem to get back my main Google account. It's linked to you guys I think... Maybe..
Foto të bashkëngjitura ekrani

Krejt Përgjigjet (1)

Is this question about "Passkeys" functionality? See support.mozilla.org/questions/1608035 for the details.

If you don't have one, you should be given the option to skip using it. (But mainly it's between the service provider, and your operating system in most of the cases storing the credential.)

Bëni një pyetje

Duhet të bëni hyrjen te llogaria juaj që t’i përgjigjeni postimeve. Ju lutemi, filloni me një pyetje të re, nëse s’keni ende një llogari.