Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Pomoc pśepytaś

Glědajśo se wobšudy pomocy. Njenapominajomy was nigda, telefonowy numer zawołaś, SMS pósłaś abo wósobinske informacije pśeraźiś. Pšosym dajśo suspektnu aktiwitu z pomocu nastajenja „Znjewužywanje k wěsći daś“ k wěsći.

Dalšne informacije
Wócynjony

Ive downloaded Mozilla but I can't use it When I enter a sight it goes to Edge

Vartan

Ive downloaded Mozilla but I can't use it When I enter a sight it goes to Edge

Ive downloaded Mozilla but I can't use it When I enter a sight it goes to Edge

Wšykne wótegrona (1)

It's a Windows issue not Firefox

Windows > Settings > Apps then set the file you want to open ( htm, html, php, pdf ) etc.

Stajśo pšašanje

Musyśo se pla swójogo konta pśizjawiś, aby na pśinoski wótegronił. Pšosym stajśo pšašanje, jolic hyšći njamaśo wužywaŕske konto.