Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Kërkoni te Asistenca

Shmangni karremëzime gjoja asistence. S’do t’ju kërkojmë kurrë të bëni një thirrje apo të dërgoni tekst te një numër telefoni, apo të na jepni të dhëna personale. Ju lutemi, raportoni veprimtari të dyshimtë duke përdorur mundësinë “Raportoni Abuzim”.

Mësoni Më Tepër
Open

Why can’t I sign in

aj7112

I’m trying to sign in and I hit use passkey and it just says incorrect without even attempting the passkey recognition

I’m trying to sign in and I hit use passkey and it just says incorrect without even attempting the passkey recognition

Krejt Përgjigjet (1)

And that is happening on some of your other devices that uses Firefox for Android? (since the question is posted from iOS)

Bëni një pyetje

Duhet të bëni hyrjen te llogaria juaj që t’i përgjigjeni postimeve. Ju lutemi, filloni me një pyetje të re, nëse s’keni ende një llogari.