Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Pomoc přepytać

Hladajće so wobšudstwa pomocy. Njenamołwimy was ženje, telefonowe čisło zawołać, SMS pósłać abo wosobinske informacije přeradźić. Prošu zdźělće podhladnu aktiwitu z pomocu nastajenja „Znjewužiwanje zdźělić“.

Dalše informacije
Wočinjeny

I am unable to lon in to May amzon account

RUPA KUMARI

I am unable to lon in to May amzon account Please help me fix this issue I am using this firefox On May android phone

I am unable to lon in to May amzon account Please help me fix this issue I am using this firefox On May android phone
Připowěsnjene fota wobrazowki

Wšě wotmołwy (1)

Hi

Do you have Firefox for Android installed on your device? Have you set it as the default browser?

This support article should help:

https://support.mozilla.org/en-US/kb/make-firefox-default-browser-android

Stajće prašenje

Dyrbiće so pola swojeho konta přizjewić, zo byšće na přinoški wotmołwił. Prošu stajće nowe prašenje, jeli hišće wužiwarske konto nimaće.