Προσοχή στις απάτες! Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου ή να μοιραστείτε προσωπικά δεδομένα. Αναφέρετε τυχόν ύποπτη δραστηριότητα μέσω της επιλογής «Αναφορά παραβίασης».

Μάθετε περισσότερα
Ανοικτό

Inability to sign in to Uk lottery

MIKE BOARDMAN

For the last two or three weeks the sign in button on the UK lottery has been greyed out but I can sign in using a Microsoft browser. Lottery's help was limited to "use another browser". Any ideas please? By the way, I am based in the UK.

For the last two or three weeks the sign in button on the UK lottery has been greyed out but I can sign in using a Microsoft browser. Lottery's help was limited to "use another browser". Any ideas please? By the way, I am based in the UK.

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να απαντήσετε σε δημοσιεύσεις. Ξεκινήστε μια νέα ερώτηση εάν δεν διαθέτετε ακόμα λογαριασμό.