Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Avatar for Username

Αναζήτηση στην υποστήριξη

Προσοχή στις απάτες! Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου ή να μοιραστείτε προσωπικά δεδομένα. Αναφέρετε τυχόν ύποπτη δραστηριότητα μέσω της επιλογής «Αναφορά παραβίασης».

Μάθετε περισσότερα
Ανοικτό

I forgot my primary password so I am unable to reset it. How can I get the primary password?

Martie

I need to reset my primary password, but I am unable to do that without my primary password?

I need to reset my primary password, but I am unable to do that without my primary password?

Όλες οι απαντήσεις (1)

You can reset your primary password, but you will loose all your passwords.

Please read Reset your Primary Password if you've forgotten it.

Τροποποιήθηκε στις από τον/την TyDraniu

Υποβολή ερώτησης

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να απαντήσετε σε δημοσιεύσεις. Ξεκινήστε μια νέα ερώτηση εάν δεν διαθέτετε ακόμα λογαριασμό.