Avoid support scams. We will never ask you to call or text a phone number or share personal information. Please report suspicious activity using the “Report Abuse” option. Læs mere Åben can you unblock my websites 1 svar 1 har dette problem 20 visninger Firefox Focus Beskyttelse mod sporing stillet 1 uge siden Paul svarede 1 uge siden Risky JT 9/28/26, 2:14 PM remove all the blocked things remove all the blocked things Jeg har også dette problem Alle svar (1) Paul Moderator Bidragsyder i top 10 01.10.2026 12.52 Hi I am sorry, but I do not understand your question. How can we help you with Firefox Focus? Hi I am sorry, but I do not understand your question. How can we help you with Firefox Focus? Stil et spørgsmål Jeg har også dette problem Du skal logge ind på din konto for at svare på et indlæg. Start et nyt spørgsmål, hvis du ikke har en konto endnu.