Akta dig för supportbedrägerier: Vi kommer aldrig att be dig att ringa eller skicka ett sms till ett telefonnummer eller dela personlig information. Rapportera misstänkt aktivitet med alternativet "Rapportera missbruk".

Läs mer
Öppen

Unable to receive messages due to certificate problem

gutstein

I keep getting this message: "We've identified a site certificate problem, trust for this certificate has been revoked." The location is "inbound.att.net" So I can't receive any E-Mails on my PC, but I can on my phone. How can I fix this?

I keep getting this message: "We've identified a site certificate problem, trust for this certificate has been revoked." The location is "inbound.att.net" So I can't receive any E-Mails on my PC, but I can on my phone. How can I fix this?

Du måste logga in på ditt konto för att svara på inlägg. Vänligen starta en ny fråga om du inte har ett konto ännu.