Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Sök i support

Akta dig för supportbedrägerier: Vi kommer aldrig att be dig att ringa eller skicka ett sms till ett telefonnummer eller dela personlig information. Rapportera misstänkt aktivitet med alternativet "Rapportera missbruk".

Läs mer
Öppen

I update or five fox browser and now my windows tenure is making a constant noise over and over again, what can I do about these

grimes020

Since I have updated my windows 10 laptop it's making a constant noise over and over again, what can I do to resolve this

Since I have updated my windows 10 laptop it's making a constant noise over and over again, what can I do to resolve this

Alla svar (1)

What exactly is happening?

Ställ en fråga

Du måste logga in på ditt konto för att svara på inlägg. Vänligen starta en ny fråga om du inte har ett konto ännu.