Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Pomoc přepytać

Hladajće so wobšudstwa pomocy. Njenamołwimy was ženje, telefonowe čisło zawołać, SMS pósłać abo wosobinske informacije přeradźić. Prošu zdźělće podhladnu aktiwitu z pomocu nastajenja „Znjewužiwanje zdźělić“.

Dalše informacije
Rozrisany

how can I make sure a certain app can get thru if I have VPN enabled?

manaware2

how can I make sure a certain app can get thru if I have VPN enabled?

how can I make sure a certain app can get thru if I have VPN enabled?

Wšě wotmołwy (2)

What kind of VPN? Mozilla VPN or Firefox built-in VPN?

Wubrane rozrisanje

The built-in VPN in Firefox for Android only works in the web browser and not the entire device,. https://support.mozilla.org/en-US/kb/mobile-android-vpn

Stajće prašenje

Dyrbiće so pola swojeho konta přizjewić, zo byšće na přinoški wotmołwił. Prošu stajće nowe prašenje, jeli hišće wužiwarske konto nimaće.