Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Caută ajutor

Atenție la excrocheriile de asistență. Noi nu îți vom cere niciodată să suni sau să trimiți vreun SMS la vreun număr de telefon sau să dai informații personale. Te rugăm să raportezi activitățile suspecte folosind opțiunea „Raportează un abuz”.

Află mai multe
Deschis

406 error when visiting addons.mozilla.org

pastamancer28

Whenever I try to open addons.mozilla.org it gives me a 406 error no matter what I try.

Whenever I try to open addons.mozilla.org it gives me a 406 error no matter what I try.

Toate răspunsurile (1)

Fine here in the UK. Do you use VPN?

This info may help understand, but not a fix https://kinsta.com/blog/406-error/


So the URL in your query works but what are you actually using and how?

This is your link in full: http://addons.mozilla.org/ .. . . which works for me

This also works: https://addons.mozilla.org/en-GB/firefox/

Adresează o întrebare

Trebuie să intri în cont ca să răspunzi la o postare. Te rugăm să adresezi o întrebare nouă dacă nu ai încă un cont.