Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Sykje yn Support

Mij stipescams. Wy sille jo nea freegje in telefoannûmer te beljen, der in sms nei ta te stjoeren of persoanlike gegevens te dielen. Meld fertochte aktiviteit mei de opsje ‘Misbrûk melde’.

Mear ynfo
Iepen

Oauth google sending a 400 signing error message

signizmz

Thunderbird ver 115.18.0, on a Win7 machine, upgrading not an option

When opening Thunderbird I get a sign-in message, inserting my email address and clicking the next button I get the google error message.

Thunderbird ver 115.18.0, on a Win7 machine, upgrading not an option When opening Thunderbird I get a sign-in message, inserting my email address and clicking the next button I get the google error message.
Keppele skermôfbyldingen

Bewurke troch Wayne Mery op

Alle antwurden (1)

Make sure javascript and cookies are not disabled.

In fraach stelle

Jo moatte jo oanmelde by jo account om op berjochten te antwurdzjen. Stel in nije fraach as jo noch gjin account hawwe.