Προσοχή στις απάτες! Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου ή να μοιραστείτε προσωπικά δεδομένα. Αναφέρετε τυχόν ύποπτη δραστηριότητα μέσω της επιλογής «Αναφορά παραβίασης».

Μάθετε περισσότερα
Ανοικτό

Hello . i cannot play sounds after the last update .

tomdybendal

Hey. Something happen after the last update of the browser. I can se videos online but not hear any sound . I have tried with other browser then i have sound but in firefox i dont have sound . Is this fixable  ???? Kindest gregards Tom

Hey. Something happen after the last update of the browser. I can se videos online but not hear any sound . I have tried with other browser then i have sound but in firefox i dont have sound . Is this fixable ???? Kindest gregards Tom

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να απαντήσετε σε δημοσιεύσεις. Ξεκινήστε μια νέα ερώτηση εάν δεν διαθέτετε ακόμα λογαριασμό.