Windows 10 bereikte EO (einde ondersteuning) op 14 oktober 2025. Als je Windows 10 gebruikt, lees dan dit artikel.

Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Zoeken in Support

Vermijd ondersteuningsscams. We zullen u nooit vragen een telefoonnummer te bellen, er een sms naar te sturen of persoonlijke gegevens te delen. Meld verdachte activiteit met de optie ‘Misbruik melden’.

Meer info
Deze conversatie is gearchiveerd. Stel een nieuwe vraag als u hulp nodig hebt.
Gearchiveerd

How do I remove a blank line in the tool bars area?

leppy99

I have a blank line between a couple of the lines in the toolbar area(Between the back/forward/home/reload line and the Googlebar Lite line. How can I remove this extra blank line/space?

I have a blank line between a couple of the lines in the toolbar area(Between the back/forward/home/reload line and the Googlebar Lite line. How can I remove this extra blank line/space?

Alle antwoorden (1)