Προσοχή στις απάτες! Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου ή να μοιραστείτε προσωπικά δεδομένα. Αναφέρετε τυχόν ύποπτη δραστηριότητα μέσω της επιλογής «Αναφορά παραβίασης».

Μάθετε περισσότερα
Ανοικτό

Resize image

johannes

I'd like to resize an embedded image in an email. The bottom right handle is on the far right side. If I attempt to hover over the handle a scrollbar obscures the handle: it is not possible to grab it and resize the image.

How do I resize large images in Thunderbird emails?

I'd like to resize an embedded image in an email. The bottom right handle is on the far right side. If I attempt to hover over the handle a scrollbar obscures the handle: it is not possible to grab it and resize the image. How do I resize large images in Thunderbird emails?
Συνημμένα στιγμιότυπα

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να απαντήσετε σε δημοσιεύσεις. Ξεκινήστε μια νέα ερώτηση εάν δεν διαθέτετε ακόμα λογαριασμό.