Windows 10 reached EOS (end of support) on October 14, 2025. If you are on Windows 10, see this article.

Търсене в помощните статии

Избягвайте измамите при поддръжката. Никога няма да ви помолим да се обадите или изпратите SMS на телефонен номер или да споделите лична информация. Моля, докладвайте подозрителна активност на "Докладване за злоупотреба".

Научете повече
Архивирани

after last automatic update, error message XUL Runner error platform version '6.0.2' is not compatible with minVersion 6.0.1. maxVersion 6.0.1. I am unable to open Mozilla Firefox at all. Had to use Explorer to ask this question!

RobertaPicton

After last automatic update, error message XUL Runner error platform version 6.0.2. is not compatible with min Version 6.0.1 maxVersion 6.0.1 appeared every time I try to open/run Mozilla Firefox.

After last automatic update, error message XUL Runner error platform version 6.0.2. is not compatible with min Version 6.0.1 maxVersion 6.0.1 appeared every time I try to open/run Mozilla Firefox.

Всички отговори (1)