Lolu chungechunge lwabekwa kunqolobane.
Uyacelwa ubuze umbuzo omusha uma udinga usizo.
Okugcinwe kunqolobane
Kan geen verbinding mee maken met MS Outlook na update.
Kan geen verbinding meer maken met MS Outlook na update. Melding eerst: wachtwoord of nieuw wachtwoord ingeven. dat werkt niet . Dan volgt de melding: Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met uitgaande (SMTP-)server smtp.office365.com is mislukt. Kan ook geen nieuw wachtwoord ingeven.
Kan geen verbinding meer maken met MS Outlook na update. Melding eerst: wachtwoord of nieuw wachtwoord ingeven. dat werkt niet . Dan volgt de melding: Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met uitgaande (SMTP-)server smtp.office365.com is mislukt. Kan ook geen nieuw wachtwoord ingeven.
All Replies (1)
Anno said
Can no longer connect to MS Outlook after update. Message first: enter password or new password. that does not work . Then follows the message: The message could not be sent because connecting to outgoing (SMTP) server smtp.office365.com failed. Also cannot enter a new password.
What are your settings? See https://support.mozilla.org/en-US/questions/1417298#answer-1588949