Atenție la excrocheriile de asistență. Noi nu îți vom cere niciodată să suni sau să trimiți vreun SMS la vreun număr de telefon sau să dai informații personale. Te rugăm să raportezi activitățile suspecte folosind opțiunea „Raportează un abuz”.

Află mai multe
Deschis

I receive this reply when launching email: "Looks like there’s a problem with this site https://outlook.office.com/owa/ sent back an error. Error code: 401 Unauthorized Check to make sure you’ve typed the website address correctly."

carl64

I receive this reply when launching email: "Looks like there’s a problem with this site https://outlook.office.com/owa/ sent back an error. Error code: 401 Unauthorized Check to make sure you’ve typed the website address correctly."

I receive this reply when launching email: "Looks like there’s a problem with this site https://outlook.office.com/owa/ sent back an error. Error code: 401 Unauthorized Check to make sure you’ve typed the website address correctly."
Capturi de ecran atașate

Trebuie să intri în cont ca să răspunzi la o postare. Te rugăm să adresezi o întrebare nouă dacă nu ai încă un cont.