Vragen voor onderwerp:

Nog geen licentie thunderbirth

Goede dag, Ik heb een kleine bijdrage geleverd ,maar ik gebuik nog steeds het release progamma, krijg ik nog een licentie nummer voor de pro versie ??? De betaling is ged… (meer info)

Goede dag, Ik heb een kleine bijdrage geleverd ,maar ik gebuik nog steeds het release progamma, krijg ik nog een licentie nummer voor de pro versie ??? De betaling is gedaan zie bijlage Graag antwoord hierop

vr.gr. Remy Cornelisz verwijderd@gmail.com

privégegevens verwijderd

Open 1

I try to install Mozilla Thunderbird on my iPad, but it does not work.

I go to the website as the App Store does not know Mozilla Thunderbird. On the website I press on download, after which the screen informs me to complete the installation… (meer info)

I go to the website as the App Store does not know Mozilla Thunderbird. On the website I press on download, after which the screen informs me to complete the installation and enjoy. There is no button on my iPad or what so ever to go on, to complete the installation. How should I handle this problem? Thanks for your help.

Open 1 27

Thunderbud app op mijn nieuw smartphone installeren

Beste lezer/es Ik wil graag mijn Thunderbird app op mijn nieuw smartphone installeren en dat lukt mij niet! Wat doe ik niet goed, vraag ik me af. Vr.gr. Fran … (meer info)

Beste lezer/es Ik wil graag mijn Thunderbird app op mijn nieuw smartphone installeren en dat lukt mij niet! Wat doe ik niet goed, vraag ik me af. Vr.gr. Fran

Gesloten Gearchiveerd 1 27

Zoek oplossing om mijn Windows10 vaste schijf OS terug te instaleren na het installeren en gebruik van Linux

Bij de waarschijwing van Windows10 gebruikers dat de ondersteuning zou weggenomen worden in October 2025 heb ik mijn Windowsharde schijf geformateerd .Ik heb er Ubuntu 2.… (meer info)

Bij de waarschijwing van Windows10 gebruikers dat de ondersteuning zou weggenomen worden in October 2025 heb ik mijn Windowsharde schijf geformateerd .Ik heb er Ubuntu 2.04 opgezet wat een succes is .Alles functioneerd naar behoren. Het werken hierbij met de broncode is te omslachtig, en doet mij terug aan het opstart systeem Dos denken . De originele code die in het jaar 2023 is vervangen door Windows10 is zoekgeraakt, Indien ik niet meer terug kan naar Windows10 dien ik verder te werken met mijn Linuxcomputer. Graag een oplossing om zonder grote uitgaven terug te keren naar mijn Windows10 die intussen terug beveiligd wordt.Ik heb deze ervaring geplaatst omdat ik van mening ben dat velen met hetzelfde probleem een terugkeer naar Windows10 overwegen. Ik wens aan allen nog een positieve en aangename dag toe

Gearchiveerd 1 27