hallo,ik heb hier nog steeds windows 7 in gebruik,hoe kan ik naar een hogere windows gaan?
windows 7 is niet goed genoeg meer,hoe kan ik overschakelen naar hoger,
Alle antwoorden (1)
Hoewel dit geen Microsoftondersteuningsforum is, maar een forum voor toepassingen van Mozilla, kan ik denk in het algemeen wel stellen dat een upgrade vanuit Windows 7 naar een hogere versie niet meer kan. Windows 7 wordt al geruime tijd niet meer door Microsoft ondersteund, en de enige upgrade die nu mogelijk zou zijn, is naar Windows 11, en daarvoor is uw hardware met 99,9% zekerheid niet geschikt. U zult dus een nieuw apparaat moeten aanschaffen of een overstap naar Linux kunnen overwegen.