Open
ik kan op sommige sites niet gaan, krijg melding dat het te lang duurt
Ligt het aan mijn beveiliging instellingen? Aan Norton 360?
Ligt het aan mijn beveiliging instellingen? Aan Norton 360?
Alle antwoorden (1)
Dat kan zeker het geval zijn. Werken andere browsers wel normaal? Hebt u de computer al eens opnieuw gestart? Wellicht heeft Norton een plug-in geïnstalleerd in Firefox, zie bij Extensies, probeer deze eens uit te schakelen. Gebruikt u VPN van Norton en staat die ingeschakeld? Zo ja, schakel deze eens uit.