이 쓰레드는 보존되었습니다.
만약 도움이 필요하시면 새로운 질문을 올려주세요.
보존
In GNOME when you press "Show in Folder" from the Downloads the browser opens twice the GNOME "Files" application.
In GNOME when you press "Show in Folder" from the Downloads the browser opens twice the GNOME "Files" application.
In GNOME when you press "Show in Folder" from the Downloads the browser opens twice the GNOME "Files" application.
모든 댓글 (1)
It only opens once for me with Ubuntu 23.10 using snap, flatpak and deb.