יש להימנע מהונאות תמיכה. לעולם לא נבקש ממך להתקשר או לשלוח הודעת טקסט למספר טלפון או לשתף מידע אישי. נא לדווח על כל פעילות חשודה באמצעות האפשרות ״דיווח על שימוש לרעה״. מידע נוסף פתוחה I need help signing in 1 תגובה 0 have this problem Firefox עבור Android Sign in asked לפני שבוע Paul השיב/ה לפני שבוע newman.dwight3 10/2/26, 12:18 AM I have problem signing in my account I have problem signing in my account גם לי יש את הבעיה הזו כל התגובות (1) Paul מפקח 10 התורמים המובילים 2.10.2026, 14:01 Hi What happens when you try to sign into your Mozilla Account? Is there any error message? Hi What happens when you try to sign into your Mozilla Account? Is there any error message? פרסום שאלה גם לי יש את הבעיה הזו You must log in to your account to reply to posts. Please start a new question, if you do not have an account yet.