Getoonde gelabelde vragen:

dark mode

geachte, ik gebruik win11 in dark mode. om te surfen gebruik ik meestal firefox ook in darkmode. heel vaak geeft firefox echter een helder witte (storend) achtergrond, oo… (meer info)

geachte, ik gebruik win11 in dark mode. om te surfen gebruik ik meestal firefox ook in darkmode. heel vaak geeft firefox echter een helder witte (storend) achtergrond, ook op deze helpsite, is er een probleem met mijn instellingen of is er een algemene fout van firefox hiervoor?

Gearchiveerd 1 91

ING inlog werkt niet (Firefox win 10 & 11)

Ik heb al een tijd last van niet kunnen inloggen op https://mijn.ing.nl/ Voorheen had ik dit probleem in firefox op windows 10, nu ook op een nieuwe PC met windows 11. Ik… (meer info)

Ik heb al een tijd last van niet kunnen inloggen op https://mijn.ing.nl/ Voorheen had ik dit probleem in firefox op windows 10, nu ook op een nieuwe PC met windows 11. Ik gebruik wel hetzelfde firefox account in beide gevallen.

Het probleem is als volgt: ik log in met mijn gegevens en bevestig de log in met 2FA. Daarna word ik teruggeleid naar hetzelfde log in scherm, waar ik opnieuw mijn gegevens moet invullen. Ik heb geprobeerd de cache te wissen, evenals alle extensies uitzetten. Bij ING geven ze aan dat het niet een fout aan hun kant is. Daarnaast werkt de log in wel gewoon op firefox op mobiel (android).

Ik vermoed dus dat er een probleem met mijn browser is, echter ben ik ten einde raad wat het kan zijn.

Opgelost Gearchiveerd 2 173