bladwijzer
Mijn bladwijzers zijn verdwenen, hoe kan ik dit oplossen
Mijn bladwijzers zijn verdwenen, hoe kan ik dit oplossen
Firefox kan deze pagina niet openen Om uw veiligheid te beschermen, staat www.otheo.be niet toe dat Firefox de pagina toont als een andere website deze heeft ingebed. Om … (meer info)
Firefox kan deze pagina niet openen
Om uw veiligheid te beschermen, staat www.otheo.be niet toe dat Firefox de pagina toont als een andere website deze heeft ingebed. Om deze pagina te bekijken moet u deze openen in een nieuw venster. Ook bij het openen in een nieuw tabblad zoals voorgesteld, lukt dit niet.
Sinds de laatste update van firefox speelt deze geen videoland meer af op mijn windows 11 laptop. Ik krijg de melding dat ik mijn browser moet updaten terwijl dit al de n… (meer info)
Sinds de laatste update van firefox speelt deze geen videoland meer af op mijn windows 11 laptop. Ik krijg de melding dat ik mijn browser moet updaten terwijl dit al de nieuwste versie is.
Hello Firefox Representative, I came across an issue that been bothering me and I am hoping somebody can help me with it, or at least give me viable options on how to res… (meer info)
Hello Firefox Representative,
I came across an issue that been bothering me and I am hoping somebody can help me with it, or at least give me viable options on how to resolve it. Recently on October 13, 2025 I open up my Firefox browser like I always have. But this time in particular my main Google search screen that have as my default is automatically set to dark mode. I did not make this change, I did not wanted this change, and I want to be able to resolve this issue.
The main issue is when I open my default Google search page and its in dark mode, but the moment I search up anything it automatically reverts back to my light mode that I always set it to. I just want my main Google search page to just be a plain white page.
And please before anybody here gives me any "help" please acknowledge what I have already done, before giving me generic answers.
I went into Firefox settings and have it set to Light Mode and I turn off Dark Mode. I went into the setting and turn off and on Graphic Acceleration to see if that does anything. I even went into the About:Config and selected 1 (which is force light mode).
Now the "only" thing that somewhat work and this is the strange part. When I clear my cookies, the main Google Search screen reverted back to the way it was. So I thought the problem was fix, but the moment I log into my Google Account it instantly reverse back to the Dark Mode. Somebody here is thinking I turn on my dark mode and have it set that way, but I have all the proof I set everything is set to light mode. Basically if I sign out of my Google Account, it magically goes back to the way it was. But I want to be log in, and that is the problem. Does anybody know where in the settings I can fix this, or am I doing something wrong, do I have a cookie somewhere that is doing this, do I have some unknown extension that is being activated that I am not aware of.
Any help you can provide for me will be appreciated.
Hello, I installed the flatpak version of Firefox (132) on Elementary OS and I saw that Firefox flatpak doesn't follow the accent colors set in the OS. Also, to see if it… (meer info)
Hello, I installed the flatpak version of Firefox (132) on Elementary OS and I saw that Firefox flatpak doesn't follow the accent colors set in the OS. Also, to see if it works on other versions of Firefox, I unpacked the downloadable package of Firefox and saw that accent colors work on there.
So, this issue is flatpak related and I wonder if there is a solution for it, like a setting in about:config or something, or is flatpak preventing the accent colors to work? Does anybody know about this and maybe have a solution to get the accent colors to work?
Als ik met Firefox op de website van de Telegraaf op een video klik, opent die niet. Gebruik ik Microsoft Edge dan opent de video wel. Moet er in de instellingen van Fire… (meer info)
Als ik met Firefox op de website van de Telegraaf op een video klik, opent die niet. Gebruik ik Microsoft Edge dan opent de video wel. Moet er in de instellingen van Firefox wat aangepast worden?
LS, Firefox 130.0 , bladwijzers links ingesteld. Wanneer ik firefox open moet ik elke keer eerst naar "beeld" , "zijbalk" en dan "bladwijzers" aanvinken . Wanneer ik het… (meer info)
LS, Firefox 130.0 , bladwijzers links ingesteld. Wanneer ik firefox open moet ik elke keer eerst naar "beeld" , "zijbalk" en dan "bladwijzers" aanvinken .
Wanneer ik het toepassings menu (rechts boven ) open staan daar ook bladwijzers. Dit zijn nieuwe bladwijzers. Waarom worden deze niet aan de linker kant opgeslagen?
Met vriendelijke groet , Henknan
Mijn bladwijzers staan op alfabet A t/m Z. Wanneer ik "bladwijzer voor huidige tabblad maken" aan klik komt deze bladwijzer onder "Andere bladwijzers" te staan . Hoe krij… (meer info)
Mijn bladwijzers staan op alfabet A t/m Z. Wanneer ik "bladwijzer voor huidige tabblad maken" aan klik komt deze bladwijzer onder "Andere bladwijzers" te staan . Hoe krijg ik deze bij de bladwijzers A t/m Z ?
Hi, Until yesterday, Firefox used to display a list of my bookmarks and previously visited websites as soon as I clicked on the address bar. Now it doesn't. I have to cli… (meer info)
Hi,
Until yesterday, Firefox used to display a list of my bookmarks and previously visited websites as soon as I clicked on the address bar. Now it doesn't. I have to click the address bar and then type at least 1 character to see the list.
This is very inconvenient when you only have your mouse. Old posts recommending setting "browser.urlbar.openViewOnFocus" to "true" but Firefox doesn't list it in "about:config". There are other unrelated settings.
Is "browser.urlbar.openViewOnFocus" removed?
I tried to log in on Planoly and it said a valid e-mail address is required and password needs to be 6 characters long which it was. I cleared all cookies and caches. Yet… (meer info)
I tried to log in on Planoly and it said a valid e-mail address is required and password needs to be 6 characters long which it was. I cleared all cookies and caches. Yet the problem persisted (several weeks!!!).
I did the same on Safari and it worked instantly. Also on Firefox, the older posts in Planoly will not load. On Safari they do.
Convince me to keep using Firefox.
Beste Mozilla medewerker, Ik heb sinds gisterenavond problemen met het kijken van video's op de website: https://www.dumpert.nl/ en ik kan geen programma's meer kijken vi… (meer info)
Beste Mozilla medewerker,
Ik heb sinds gisterenavond problemen met het kijken van video's op de website: https://www.dumpert.nl/ en ik kan geen programma's meer kijken via de website: https://www.ziggogo.tv/nl/watchtv, gisteren heb ik geen wijzigingen aan computer aangebracht en vanmorgen ontving ik de nieuwste Firefox (138.0) van Mozilla. Mijn computer is volledig up-to-date, met de laatste Microsoft Windows 11 en alle updates van hen, zover ik kan zien heb ik gisteren geen updates ontvangen behalve de laatste MS Defender-updates, maar die doen niets, dan de nieuwste informatie toevoegen, om MS Defender goed te laten werken. Op de website van Dumpert, krijg ik de videoknop te zien, maar ik kan hem aantikken, maar er komt geen vervolg actie, ook niet met alle basis instellingen van Firefox, wat ik al geprobeerd heb. Ook heb ik de cookies van Dumpert en Ziggo verwijderd en mijn netwerk volledig opnieuw ingesteld, omdat ik dacht, dat het daar misschien in zat. Op de website van Ziggogotv krijg ik een foutcode 6001, of de melding; 'Het afspelen via deze browser wordt niet ondersteund.'. Zie van beide website een voorbeeldfoto. Hopelijk heeft u een oplossing, want ik weet het niet meer. Met vriendelijke groeten, Richard Maijen, cq. Orichy Orichinals.
Na het opschonen van mijn bladwijzer mappen zijn de mappen wat door elkaar gegaan, gelukkig was er wel een bookmarks.html bestand aangemaakt Het importeren van bladwijzer… (meer info)
Na het opschonen van mijn bladwijzer mappen zijn de mappen wat door elkaar gegaan, gelukkig was er wel een bookmarks.html bestand aangemaakt Het importeren van bladwijzers uit de bookmarks.htlm file in de orginele Anderebladwijzer map lukt niet. Er zijn wel drie/vier Anderebladwijzer mappen met allemaal verschillende inhouden waarvan één met alle bladwijzers. Maar de map waarmee ik werk heeft alleen maar drie websites en deze is rechts in de bladwijzerbalk. Wat gaat hier mis??
Krijg de volgende melding: "Het bladwijzer- en geschiedenissysteem zal niet werken omdat een van de bestanden van Firefox in gebruik is door een ander toepassing." Hoe is… (meer info)
Krijg de volgende melding: "Het bladwijzer- en geschiedenissysteem zal niet werken omdat een van de bestanden van Firefox in gebruik is door een ander toepassing."
Hoe is dit op te lossen?
Sinds een paar dagen wordt BING gestart als ik om Firefox vraag. Ik zie dat ik Firefox voor Windows 10 heb. Sinds 4 maanden werk ik daarmee op Windows 11. Tot voor kort w… (meer info)
Sinds een paar dagen wordt BING gestart als ik om Firefox vraag. Ik zie dat ik Firefox voor Windows 10 heb. Sinds 4 maanden werk ik daarmee op Windows 11. Tot voor kort werkte die versie ook goed op Windows 11. Is dat gedoe met Bing soms een gevolg van recente Firefox update?
na een update van jullie firefox werken sommige websites niet meer youtube doet niets meer en sommige netwerk adressen werken ook niet meer welke normaal te benaderen war… (meer info)
na een update van jullie firefox werken sommige websites niet meer youtube doet niets meer en sommige netwerk adressen werken ook niet meer welke normaal te benaderen waren. ,oet ik nu echt weer overstappen op de windows browser ?? want daar werkt alles gewoon.
Ik kan niet de wachtwoord invoeren dan zegt dat wachtwoord niet kent wat kan daar aan doen om niet elke keer een nieuw wachtwoord telkens in te stellen dat echt frustrere… (meer info)
Ik kan niet de wachtwoord invoeren dan zegt dat wachtwoord niet kent wat kan daar aan doen om niet elke keer een nieuw wachtwoord telkens in te stellen dat echt frustrerend voor me alvast bedankt d 😊🌹
Elke keer als ik CCleaner uitvoer, ben ik al mijn bladwijzers in Firefox kwijt. Hoe kan ik dit voorkomen?
Het komt steeds vaker voor dat als ik tekst wil selecteren in een website of zelfs in de browser zelf (bijv URL bar), op het moment dat ik de muispijl op het begin van de… (meer info)
Het komt steeds vaker voor dat als ik tekst wil selecteren in een website of zelfs in de browser zelf (bijv URL bar), op het moment dat ik de muispijl op het begin van de tekst zet en over de tekst beweeg, niet het gewenste deel van de tekst gemarkeerd wordt maar de hele tekst (vanaf een begin wat veel eerder kan liggen dan waar ik de muis neerzet) "verplaatst" wordt met de beweging van de muis.
Ik vind dit nogal irritant, en de vraag is of er ook een setting of about:config pref is waarmee ik dit gedrag kan uitschakelen zodat ik weer gewoon tekst kan selecteren ipv "verplaatsen" (waarvan ik niet eens de functionaliteit snap).
Ik kan geen bladwijzers meer toevoegen en ook bladwijzers verwijderen lukt niet.
Het bladwijzer en geschiedenissysteem zal niet werken, omdat een van de bestanden in firefox is gebruikt door een ander toepassing. krijgen geen bladwijzers meer\ … (meer info)
Het bladwijzer en geschiedenissysteem zal niet werken, omdat een van de bestanden in firefox is gebruikt door een ander toepassing.
krijgen geen bladwijzers meer\