video download helper
Ik download de video downloadhelper, maar deze werkt niet De video's worden niet volledig gedownload
Ik download de video downloadhelper, maar deze werkt niet De video's worden niet volledig gedownload
Beste helpers, ik ben al een week bezig met inlogpogingen op Mijn Ing. Telkens kom ik na invoeren gebruikersnaam en password en inloggen terug in het aanmeldscherm. De IN… (meer info)
Beste helpers, ik ben al een week bezig met inlogpogingen op Mijn Ing. Telkens kom ik na invoeren gebruikersnaam en password en inloggen terug in het aanmeldscherm. De ING kan me desgevraagd niet verder helpen, want het inlogprobleem ligt niet aan hun kant, maar zit in mijn desktop, want op mijn Ipad en Android mobiel werkt het inloggen bij Mijn ING moeiteloos. De ING stelt als oplossing: nodig maar een familielid of kennis met verstand van computers uit om op je computer mee te kijken! Familie en kennissen met verstand van zaken heb ik niet, dus daarom hierbij een beroep op jullie kennis van zaken.
Ondertussen heb ik 3 door de ING aanbevolen browsers (Google Chrome, Microsoft Edge en nu Firefox) achtereenvolgens als standaardbrowser ingesteld en cookies en geschiedenis websites verwijderd. Ik kan op de website van ING komen maar inloggen lukt dus niet. Ik zie wel op de adresregel van inloggen Mijn Ing een slotje staan. Zou het kunnen zijn dat Windows Firewall de internettoegang tot Mijn ING blokkeert en zo ja, hoe los ik dat dan op want mijn desktop draait onder Windows 11 en in de Firefox hulpfunctie zie ik alleen een actieve link voor Firewall Windows 10 staan.
Ik heb ook geprobeerd toegang te verkrijgen tot Mijn ING in de modus probleemoplossing inschakelen, maar ook dat hielp niet. Ik heb Firefox meermaals een herstart gegeven en opgefrist. Dat hielp ook niet. In de analyse Probleemoplossingsinformatie zie ik wel wat uitslagen met false staan, maar hoe die op te lossen gaat boven mijn pet. Kortom: help! Hoe kan ik weer in Mijn ING komen, liefst met een oplossing in simpele bewoordingen, want mijn PC-snapvermogen reikt niet ver. Bedankt alvast voor jullie hulp.
Goedendag, Na een update van Windows op vrijdag 18 oktober 2024 staat opeens de kleurenmodus van mijn PC op donker. Hier heb ik geen toestemming voor gegeven. Hoe krijg … (meer info)
Goedendag, Na een update van Windows op vrijdag 18 oktober 2024 staat opeens de kleurenmodus van mijn PC op donker. Hier heb ik geen toestemming voor gegeven. Hoe krijg ik de modus licht terug voor heel het systeem? Ik heb filmpjes bekeken, hulppagina's van techsites gelezen. Van alles geprobeerd via mijn PC: > Instellingen > Kleuren Maar op de pagina Kleuren kan niet kiezen tussen Licht en Donkere modus. Heeft de browser Firefox hier iets mee van doen? Dank voor uw hulp? Anita Blijdorp
Zins kort werken links vanuit Windows outlook niet meer. IK krijg een foutmelding: systeembeperking. Neem contact op meer de systeembeheerder. Dit is een prive computer d… (meer info)
Zins kort werken links vanuit Windows outlook niet meer. IK krijg een foutmelding: systeembeperking. Neem contact op meer de systeembeheerder. Dit is een prive computer dus er is geen Systeembeheerder. Zijn er soms instellingen die deze fout kunnen oplossen.
Thunder bird toont de ene keer het bericht met tekst en html en de volgende keer een blanco pagina met alleen -----=_NextPart_000_001E_01DA28FC.DC8E16A0-- rara wat is de … (meer info)
Thunder bird toont de ene keer het bericht met tekst en html en de volgende keer een blanco pagina met alleen -----=_NextPart_000_001E_01DA28FC.DC8E16A0-- rara wat is de oplossing want refreshen en buffers leegmaken helpt niet!
Een aantal addons die ik heb geïnstalleerd kan ik niet terugvinden. Andere staan wel in de werkbalk.
Waarom duurt het opstarten van Firefox zo lang
In de Firefox settings staat dat Firefox niet mijn standaardbrowser is. Als ik in de Windows settings kijk staat daar dat Firefox wel mijn standaardbrowser is. Hoe kan da… (meer info)
In de Firefox settings staat dat Firefox niet mijn standaardbrowser is. Als ik in de Windows settings kijk staat daar dat Firefox wel mijn standaardbrowser is. Hoe kan dat?
Nederlands Language Pack is geinstalleerd, maar de spellingscontrole staat op Engels. Als ik in het dropdownmenu op Talen klik , verschijnt er enkel Engels. Bij Woordenb… (meer info)
Nederlands Language Pack is geinstalleerd, maar de spellingscontrole staat op Engels.
Als ik in het dropdownmenu op Talen klik , verschijnt er enkel Engels. Bij Woordenboek toevoegen, blijkt het Nederlands Language Pack reeds geinstalleerd want daar staat 'Verwijderen'. Hoe verander ik de spellingcontrole naar Nederlands ?
Hallo, Sinds enkele dagen krijg ik bij het ontvangen van emails in Thunderbird het emailadres te zien van de verzender. Weet iemand hoe dit verzendadres uit te schakelen… (meer info)
Hallo, Sinds enkele dagen krijg ik bij het ontvangen van emails in Thunderbird het emailadres te zien van de verzender. Weet iemand hoe dit verzendadres uit te schakelen? Tot voor enkele dagen gebeurde dit niet... Ik voeg alvast enkele afbeeldingen toe.
Alvast bedankt!
LS, op de startpagina van Fox heb ik aantal snelkoppelingen staan. kan ik die koppelingen in één of meerdere groepen opslaan.dus een groep maken waar die koppelingen in s… (meer info)
LS, op de startpagina van Fox heb ik aantal snelkoppelingen staan. kan ik die koppelingen in één of meerdere groepen opslaan.dus een groep maken waar die koppelingen in staan, en dat ik die groep dan weer zie op de startpagina van Fox. hoor graag, ben benieuwd of dit kan. groet Ben
Wat betekent het groene bolletje met een getal erin in het Firefox logo?
LS, Firefox 130.0 , bladwijzers links ingesteld. Wanneer ik firefox open moet ik elke keer eerst naar "beeld" , "zijbalk" en dan "bladwijzers" aanvinken . Wanneer ik het… (meer info)
LS, Firefox 130.0 , bladwijzers links ingesteld. Wanneer ik firefox open moet ik elke keer eerst naar "beeld" , "zijbalk" en dan "bladwijzers" aanvinken .
Wanneer ik het toepassings menu (rechts boven ) open staan daar ook bladwijzers. Dit zijn nieuwe bladwijzers. Waarom worden deze niet aan de linker kant opgeslagen?
Met vriendelijke groet , Henknan
scrollbar seems to be "unstable" they disappear en are not visibel enought to narrow. how to repair/improve this???
Hallo
hoe kan ik definitief Reddit en Facebook uit Firefox verwijderen ?
when you hover over a tab it shows this absolutely annoying hover tab that I want disabled. It is the whole reason I switched from Chrome to firefox since it destroys my … (meer info)
when you hover over a tab it shows this absolutely annoying hover tab that I want disabled. It is the whole reason I switched from Chrome to firefox since it destroys my workflow. I tried everything, settings in about:config and other stuff and it does not get removed. How can I get rid of these monstrosities?
In accountinstellingen kan ik het aantal maaltijden per week niet aanpassen. Hoe moet dat?
als ik start pagina en letter grote wil aanpassen hoe kan ik dat opslaan want ook als ik het thema op wit zet dan kan ik het niet opslaan graag u hulp
Hoe stel ik Mozilla Support in op Dark Mode ?
Beetje gek probleem, ook niet heel erg maar de laatste dagen start firefox steeds met klein scherm op links boven. Kan dan klikken op "vorig scherm", dan gaat het kleine … (meer info)
Beetje gek probleem, ook niet heel erg maar de laatste dagen start firefox steeds met klein scherm op links boven. Kan dan klikken op "vorig scherm", dan gaat het kleine scherm naar rechts en pas daar kan ik dan op volledig scherm over schakelen. Geen wereld schokkend probleem want alles werkt verder. Alleen snap ik er niets van. Ik gebruik windows 11 (geen recente updates voor zover ik weet)