Bu başlık arşivlendi.
Yardıma ihtiyacınız varsa lütfen yeni bir soru sorun.
Arşivlendi
Sık kullanılanlar Çubuğu hakkında
Az önce gönderdiğim mail' de Yer imleri Çubuğu olarak yazdığıma sizin cevap mailiniz gelince farkettim. Özür dilerim. Sık kullanılanlar kayboldu. sol kısımda daimi olarak göz önümde tutuyordum. Şimdi Firefox' u açtığımda görünmüyor. bu konuda yardımınızı bekliyorum. Saygılarımla... Sezai GÖKKAYA
Az önce gönderdiğim mail' de Yer imleri Çubuğu olarak yazdığıma sizin cevap mailiniz gelince farkettim. Özür dilerim. Sık kullanılanlar kayboldu. sol kısımda daimi olarak göz önümde tutuyordum. Şimdi Firefox' u açtığımda görünmüyor. bu konuda yardımınızı bekliyorum.
Saygılarımla...
Sezai GÖKKAYA
Tüm Yanıtlar (1)
Ctrl+B kısayoluyla kenar çubuğunu açıp kapatabilirsiniz.