Kjo rrjedhë është arkivuar.
Ju lutemi, bëni një pyetje të re, nëse keni nevojë për ndihmë.
Arkivuar
Πρόβλημα με τόνους
Παιδιά εγώ έχω πρόβλημα με τους τόνους στο Firefox εδώ και καμιά βδομάδα. Για να βάλω τόνο πρέπει να έχω πατημένο το control, δηλαδή πρέπει να πατήσω CTRL+; και μετά το φωνήεν. Στα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου (wordpad, σημειωματάριο, κλπ), καθώς και στο IE και Chrome ο τόνος μπαίνει κανονικά. Χρησιμοποιώ την ελληνική έκδοση του Firefox 8.
Παιδιά εγώ έχω πρόβλημα με τους τόνους στο Firefox εδώ και καμιά βδομάδα. Για να βάλω τόνο πρέπει να έχω πατημένο το control, δηλαδή πρέπει να πατήσω CTRL+; και μετά το φωνήεν. Στα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου (wordpad, σημειωματάριο, κλπ), καθώς και στο IE και Chrome ο τόνος μπαίνει κανονικά. Χρησιμοποιώ την ελληνική έκδοση του Firefox 8.
Krejt Përgjigjet (1)
Βρήκα τη λύση. Αν έχει κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα, ας δοκιμάσει να κάνει απενεργοποίηση το ReminderFox.