hej jag undrar varför firefo ikonen nere i aktivitetsfältet ser konstig ut
hej jag undrar varför firefox ikonen nere i aktivitetsfältet ser konstig ut det är liksom ett märkr på den hur får jag bort den
Vyriešené
Archivované
45