Vragen voor onderwerp:

Na overgang naar Windows11 kunnen mailaccounts van 2 hostingbedrijven niet meer worden geinstalleerd in Thunderbird

Dag, Ik had in TB onder W11 een paar Gmailadressen, een Ziggo-adres, een Yahoo-adres, een paar adressen van mijn eigen domein en eentje van het domein van mijn vereniging… (meer info)

Dag, Ik had in TB onder W11 een paar Gmailadressen, een Ziggo-adres, een Yahoo-adres, een paar adressen van mijn eigen domein en eentje van het domein van mijn vereniging. Al twintig jaar... Windows 10 werd 11, de gmailadressen waren automatisch binnen 5 minuten allemaal weer actief, maar die vande prive domeinen denken na het ingeven van het wachtwoord een hele poos na, en melden dan een Äuthentication Error . Daar stat bij dat het misschien aan de drukte ligt, maar ik ben al een week bezig...

Het proces vermeldt voor zowel IMAP als SMTP de gebruikte hostnaam, de instellingen (SSL/TLS, en als user het complete e-mail adres en de poorten 993 resp. 465.

Wat gaat er mis?

Leo

Open 1 9

Ik krijg een fout 400 wanneer ik in Thunderbird mijn Gmail account wil openen. Hoe los ik dit op?

Als ik mail wil bekijken vanuit mijn gmail account dan krijg ik een fout 400, toegang geweigerd neem contact op met Thunderbird voor de oplossing. Dus hoe los ik dit op? … (meer info)

Als ik mail wil bekijken vanuit mijn gmail account dan krijg ik een fout 400, toegang geweigerd neem contact op met Thunderbird voor de oplossing. Dus hoe los ik dit op?

Open 1 18

ik krijg de mail niet geinstalleerd

er wordt achter een wachtwoord gevraagd van mijn emailacount, ik ken dit niet. is dit het van Mozilla Thunderbird?, ik breng dit in, maar hij geeft steeds een fout … (meer info)

er wordt achter een wachtwoord gevraagd van mijn emailacount, ik ken dit niet. is dit het van Mozilla Thunderbird?, ik breng dit in, maar hij geeft steeds een fout

Open 1 27

Ik wil de vragen om authenticatie vanuit mijn upc en ziggo mailaccounts uitzetten maar ik weet niet hoe.

Hallo, Ik ben overgestapt van Outlook naar Thunderbird en heb mijn (4) e-mailaccounts overgezet. Elke keer als ik Thunderbird open dan krijg ik onderstaande melding. Op z… (meer info)

Hallo, Ik ben overgestapt van Outlook naar Thunderbird en heb mijn (4) e-mailaccounts overgezet. Elke keer als ik Thunderbird open dan krijg ik onderstaande melding. Op zich geen probleem maar wel irritant. Bij Outlook had ik dit niet. En ook niet bij mijn outlook en gmail accounts, alleen bij mijn ziggo en upc accounts. Hoe zet ik dat uit? Volgens Ziggo zou dit in de cache van Thunderbird fout staan. Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Bij voorbaat dank voor een oplossing . . .

Open 5

Aanmelden op mijn e-mailadres plots niet meer mogelijk wegens onjuist paswoord, alhoewel ik dit niet gewijzigd heb.

Mijn e-mailadres = ***@telenet .be. Bij het openen van Mozilla kreeg ik de melding dat het paswoord niet meer juist is. Ik heb dit paswoord evenwel NIET gewijzigd. In maa… (meer info)

Mijn e-mailadres = ***@telenet .be. Bij het openen van Mozilla kreeg ik de melding dat het paswoord niet meer juist is. Ik heb dit paswoord evenwel NIET gewijzigd. In maart kon ik mijn e-mails nog ongestoord openen. Mijn paswoord was (is) : *****.Wanneer ik de website van "My Telenet" (mijn provider) met ditzelfde paswoord open gaat dit probleemloos open. Heb ook geprobeerd een nieuwe account te openen met dit paswoord, maar dan krijg weer de melding van een foutief paswoord. Ben ten einde raad. Dringend help nodig want ik kan mijn Mozilla mailprogramma al meerdere dagen niet meer gebruiken. Dank bij voorbaat.

Opgelost 2 36

inloggen thunderbird

Ik gebruik ThunderBird (TB) op Windows 11 computer. Ik heb een wachtwoord ingesteld voor de PC en een ander wachtwoord voor TB. De computer start zonder problemen op. Als… (meer info)

Ik gebruik ThunderBird (TB) op Windows 11 computer. Ik heb een wachtwoord ingesteld voor de PC en een ander wachtwoord voor TB. De computer start zonder problemen op. Als ik vervolgens TB wil openen verschijnt een scherm waarin ik m'n wachtwoord moet opgeven. MAAR: als ik geen wachtwoord opgeef en een paar op annuleren klik, dan opent TB. Ik en ieder ander kan dus zonder wachtwoord mijn email inzien door op annuleren te klikken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is dit een fout in mijn instellingen die ik zelf kan herstellen? Zo ja, wat moet ik dan doen? Graag uw advies. met vriendelijke groeten BertdL

Open 1 73

Tweestapsverificatie Thunderbird.

Ik heb gisteren een tv sportje gezien waarin wordt opgeroepen om je email te beveiligen met tweestapsverificatie. Nu loop ikzelf al langer rond met dat idee, maar het is … (meer info)

Ik heb gisteren een tv sportje gezien waarin wordt opgeroepen om je email te beveiligen met tweestapsverificatie. Nu loop ikzelf al langer rond met dat idee, maar het is er nooit van gekomen. IK wil graag mij Thunderbird mail app op Windows 11 en Android beveiligen, maar ik vind geen instellingen die dat kunnen. Dus: inloggen met een extra controle via bijv. je mobiel. Hoe doe ik dat nu?

Gearchiveerd 1 27

Mailbox

Hallo, Bij deze laat ik weten dat ik al 2 dagen niet in mijn mailbox kan. Ik moet mijn wachtwoord terug in geven en er komt steeds mislukt op. Heb al verschillende geprob… (meer info)

Hallo, Bij deze laat ik weten dat ik al 2 dagen niet in mijn mailbox kan. Ik moet mijn wachtwoord terug in geven en er komt steeds mislukt op. Heb al verschillende geprobeerd maar lukt steeds niet. wat staat er mij te doen ?

grtjs

Gearchiveerd 1 72

Authenticatie fout bij nieuwe account toevoegen

Bij het toevoegen van een nieuw account wordt eerst gevraagd naar naam en mailadres. Ging prima. Dan volgt: Configuratie gevonden in de Mozilla-ISPDB Ik koos voor imap V… (meer info)

Bij het toevoegen van een nieuw account wordt eerst gevraagd naar naam en mailadres. Ging prima. Dan volgt: Configuratie gevonden in de Mozilla-ISPDB Ik koos voor imap Volgende pagina: Uw aanmeldgegevens worden alleen lokaal op uw computer opgeslagen Dan geef ik het wachtwoord in dat ik juist nog gebruikt heb bij het inloggen van de webversie van de mail. Dan verschijnt Authenticatiefout, met als hint: Aanmelden bij server is niet mogelijk. Waarschijnlijk een onjuiste configuratie, gebruikersnaam of wachtwoord. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn echt goed. Verder is er niets in te stellen geweest. Weet iemand waar dit fout gaat en nog belangrijker hoe dit op te lossen is?

Mvg

Rob

Gearchiveerd 5 110