Vragen voor onderwerp:

Windows 10 en Office 2003 werken niet meer.

L.S., Helaas heb ik nu al twee weken last van dat Windows 10 niet meer werkt. Alles is door me kaar. Ook mijn Office 2003 met Outlook 2003 werkt niet. Ik moet elke keer d… (meer info)

L.S., Helaas heb ik nu al twee weken last van dat Windows 10 niet meer werkt. Alles is door me kaar. Ook mijn Office 2003 met Outlook 2003 werkt niet. Ik moet elke keer de PC opnieuw opstarten en opnieuw een PST-bestand inladen. Wat kunt u mij aanbevelen? Alvast hartelijk dank voor reacties.

Met vriendelijke groet, Pieter Derk Tulp Spijkenisse

        • @telfort.nl
Gearchiveerd 1 27

Na update telkens instellingen kwijt

Na een update naar Firefox 137.0.1 (64 bits) krijg ik telkens een welkomstscherm te zien (zie bijlage) in plaats van mijn eigen startscherm en ben ik een aantal instellin… (meer info)

Na een update naar Firefox 137.0.1 (64 bits) krijg ik telkens een welkomstscherm te zien (zie bijlage) in plaats van mijn eigen startscherm en ben ik een aantal instellingen kwijt zoals instellingen in mijn werkbalk. Nu moet ik mijn instellingen telkens weer invoeren, blijkbaar worden deze niet opgeslagen. Dit euvel had ik in het verleden niet, wat gaat er mis?

Gearchiveerd 13 128

Privacy & Beveiliging

Hallo Als ik na browsen, Firefox af sluit en weer opstart zie ik in de Firefox instellingen (zowel in de Prive navigatie venster als in standaard venster). Dat in: Privac… (meer info)

Hallo Als ik na browsen, Firefox af sluit en weer opstart zie ik in de Firefox instellingen (zowel in de Prive navigatie venster als in standaard venster). Dat in: Privacy & Beveiliging / Geschiedenis

Door mij aangevinkt: Geschiedenis wissen zodra Firefox sluit

Ook aangevinkt: Cookies en websitegegevens Opgeslagen formuliergegevens

Maar de beide opties : Cookies en websitegegevens

                                     Opgeslagen formuliergegevens

zijn nooit leeg nadat ik Firefox sluit en weer opstart.

Aantal aan gegeven resterende bytes dat achter blijft verschillend.

Is dat normaal?

Groeten Ron

Gearchiveerd 1 100

Ik krijg de instelling: Firefox is niet uw standaardbrowser niet gewijzigd.

Bij instellingen wordt gemeld dat Firefox niet mijn standaardbrowser is. Ik pas dat aan, maar de instelling wordt niet veranderd: Firefox blijft niet de browser. Ik werk … (meer info)

Bij instellingen wordt gemeld dat Firefox niet mijn standaardbrowser is. Ik pas dat aan, maar de instelling wordt niet veranderd: Firefox blijft niet de browser. Ik werk met Windows 11

Gearchiveerd 1 135

meldingen zien lukt niet op een proffesioneel account

Bij mijn profiel staat 20 (20 meldingen). Als ik die wil openen staat er "geen meldingen" Blijkbaar moet ik 100 volgers hebben alvorens ik deze kan lezen ?? Sterelec - El… (meer info)

Bij mijn profiel staat 20 (20 meldingen). Als ik die wil openen staat er "geen meldingen" Blijkbaar moet ik 100 volgers hebben alvorens ik deze kan lezen ??

Sterelec - Electro Sterkens

Gearchiveerd 1 63

Lettergroote van puzzels van DPG Media (AD; Volkskrant e.d.)

Hoe komt het dat ik de puzzels, in zowel de Volkskrant als het AD, in Mozilla Firefox, niet normaal kan invullen. Lettertype is te groot voor de hokjes. Ik heb al mijn … (meer info)

Hoe komt het dat ik de puzzels, in zowel de Volkskrant als het AD, in Mozilla Firefox, niet normaal kan invullen. Lettertype is te groot voor de hokjes. Ik heb al mijn instellingen na gekeken, maar daaraan ligt het niet (m.i.). Wel zag ik abnormaliteiten in de webontwikkelaars-pagina (Zie bijlage). Ik ben maar een leek, gaarne advies. Met vriendelijke groet. Goof Timmermans

Gearchiveerd 5 6

Grootte lettertype werkbalk Firefox

Ik ben gestart met Linux en nu heb ik een vraag over Firefox. Ik vind de werkbalk nogal moeilijk te lezen. Kan ik het lettertype vergroten of moet ik de bladwijzers vergr… (meer info)

Ik ben gestart met Linux en nu heb ik een vraag over Firefox. Ik vind de werkbalk nogal moeilijk te lezen. Kan ik het lettertype vergroten of moet ik de bladwijzers vergroten? En zo ja hoe doe ik dat?

Opgelost Gearchiveerd 1 101

Bladwijzers

Aan de rechterkant van jet scherm hebben zich honderden bladwijzers verzameld. Een voor een verwijderden is onmogelijk. Is er een andere oplossing. Dank-groet, Jaap … (meer info)

Aan de rechterkant van jet scherm hebben zich honderden bladwijzers verzameld. Een voor een verwijderden is onmogelijk. Is er een andere oplossing.

Dank-groet, Jaap

Gearchiveerd 1 9

Ik moet windows opnieuw installeren op mijn laptop, moet ik dan ook firefox opnieuw installeren?

Ik moet Windows 10 opnieuw installeren op mijn laptop, moet ik dan ook Firefox opnieuw installeren? en krijg ik dan mijn oude gegevens terg als ik mijn accountherstelsleu… (meer info)

Ik moet Windows 10 opnieuw installeren op mijn laptop, moet ik dan ook Firefox opnieuw installeren? en krijg ik dan mijn oude gegevens terg als ik mijn accountherstelsleutel heb ingesteld en bewaard op een externe schijf?

Apps en instellingen worden verwijderd staat er bij de optie die ik wil gebruiken

Gearchiveerd 3 55

Text turns into symbols

On a few sites some of the text is readable. It turns into this symbol (see photo). I did a Firefeox refresh but it didn't help. Anyone have any idea? It's annoying beca… (meer info)

On a few sites some of the text is readable. It turns into this symbol (see photo). I did a Firefeox refresh but it didn't help. Anyone have any idea?

It's annoying because I also have the problem on the website I manage for work.

Gearchiveerd 3 73

Accent colors in flatpak version don't show

Hello, I installed the flatpak version of Firefox (132) on Elementary OS and I saw that Firefox flatpak doesn't follow the accent colors set in the OS. Also, to see if it… (meer info)

Hello, I installed the flatpak version of Firefox (132) on Elementary OS and I saw that Firefox flatpak doesn't follow the accent colors set in the OS. Also, to see if it works on other versions of Firefox, I unpacked the downloadable package of Firefox and saw that accent colors work on there.

So, this issue is flatpak related and I wonder if there is a solution for it, like a setting in about:config or something, or is flatpak preventing the accent colors to work? Does anybody know about this and maybe have a solution to get the accent colors to work?

Opgelost Gearchiveerd 1 226