Getoonde gelabelde vragen:

pagina's bij starten Firefox

Is het mogelijk om Firefox een 2e (en meer) keer te starten zónder de startup-pagina's die ik wel de eerste keer wil hebben ? Als ik Firefox start dan krijg ik de voor i… (meer info)

Is het mogelijk om Firefox een 2e (en meer) keer te starten zónder de startup-pagina's die ik wel de eerste keer wil hebben ?

Als ik Firefox start dan krijg ik de voor ingestelde pagina's precies zoals ik dat hebben wil. Waaronder mijn mail, kalender en Whatsapp. Echter, als ik nog een instantie van Firefox start, dan worden opnieuw die pagina's geopend, met allerlei meldingen van "in welke browser wilt u Whatsapp gebruiken ?" en zo. Mijn vorige browser (Brave) deed dat niet. Dan had ik één browser met die pagina's die ik de hele dag gebruik, en een andere instantie voor andere dingen. Het is geen ramp, maar omdat ik toch best regelmatig een nieuwe FF start, moet ik iedere keer die tabs sluiten en de meldingen negeren en in de 1e browser Whatsapp weer actief maken. Het is irritant. Vind ik.

Opgelost Gearchiveerd 5 174

ING inlog werkt niet (Firefox win 10 & 11)

Ik heb al een tijd last van niet kunnen inloggen op https://mijn.ing.nl/ Voorheen had ik dit probleem in firefox op windows 10, nu ook op een nieuwe PC met windows 11. Ik… (meer info)

Ik heb al een tijd last van niet kunnen inloggen op https://mijn.ing.nl/ Voorheen had ik dit probleem in firefox op windows 10, nu ook op een nieuwe PC met windows 11. Ik gebruik wel hetzelfde firefox account in beide gevallen.

Het probleem is als volgt: ik log in met mijn gegevens en bevestig de log in met 2FA. Daarna word ik teruggeleid naar hetzelfde log in scherm, waar ik opnieuw mijn gegevens moet invullen. Ik heb geprobeerd de cache te wissen, evenals alle extensies uitzetten. Bij ING geven ze aan dat het niet een fout aan hun kant is. Daarnaast werkt de log in wel gewoon op firefox op mobiel (android).

Ik vermoed dus dat er een probleem met mijn browser is, echter ben ik ten einde raad wat het kan zijn.

Opgelost Gearchiveerd 2 172

Ik krijg continue drie kleine vensters met waarschuwingen. Niet weg te krijgen I get small windows with systemwarning or attention (in Dutch)

Sinds gisteren (29 november) krijg ik drie kleine vensters met waarschuwingen, volgens de tekst bovenin afkomstig van Firefox. Telkens verdwijnt er een om direct door een… (meer info)

Sinds gisteren (29 november) krijg ik drie kleine vensters met waarschuwingen, volgens de tekst bovenin afkomstig van Firefox. Telkens verdwijnt er een om direct door een andere vervangen te worden. Het zijn soms drie verschillende, soms is er een dubbel. Maar er zijn drie verschillende. Enkele keren de pc herstarten heeft geen effect. Scans met Bitdefender hebben geen resultaat opgeleverd. Ik draai sinds enkele maanden met een nieuw moederbord en Windows 11. Mijn Firefox is 145.0.2 (64-bits). wie weet een oplossing?

Opgelost Gearchiveerd 3 166

Automatisch aanvullen

Sinds een maand wordt mijn mailadres niet meer automatisch aangevuld bij het invullen van een formulier of aanmelden bij een website. Ook met Chrome als standaardbrowser … (meer info)

Sinds een maand wordt mijn mailadres niet meer automatisch aangevuld bij het invullen van een formulier of aanmelden bij een website. Ook met Chrome als standaardbrowser lukt het niet. Ik gebruik Thunderbird als mailapp. Heb alles al geprobeerd. Ik kreeg het advies om bij Firefox instellingen-privacy&beveiliging-Formulieren en Automatisch aanvullen aan te vinken maar dat heb ik niet in het menu

Opgelost Gearchiveerd 5 156

Hoofdwachtwoord

ik had gisteren geen hoofdwachtwoord wel 1 gemaakt Firefox zei is veranderd en nu kom ik er niet meer doorheen hij herkent mijn wachtwoord niet terwijl het goed is nu ko… (meer info)

ik had gisteren geen hoofdwachtwoord wel 1 gemaakt Firefox zei is veranderd en nu kom ik er niet meer doorheen hij herkent mijn wachtwoord niet terwijl het goed is nu kom ik niet bij al mijn wachtwoorden.

Opgelost Gearchiveerd 1 155

gesloten tabblad groep wordt niet meer geopend

Allereerst fijn dat er een community is om een vraag neer te leggen. Ik ben mij er van bewust dat het werken met tabbladgroepen computer gebonden is en niet gekoppeld aan… (meer info)

Allereerst fijn dat er een community is om een vraag neer te leggen.

Ik ben mij er van bewust dat het werken met tabbladgroepen computer gebonden is en niet gekoppeld aan mijn profiel.

Ik krijg mijn gesloten tabbladgroepen met geen mogelijkheid meer geopend. Maar als ik op een tabblad ga staan en vertel dat hij moet worden toegevoegd aan een tabbladgroep dan zie ik de tabbladgroepen wel onder 'gesloten tabbladgroepen'. Zie afbeelding.

Dan kan ik er ook één van selecteren en hem daaraan toevoegen en verdwijnt ook gelijk het tabblad omdat hij daar naartoe is verplaatst. Maar ik kan met geen mogelijkheid gesloten tabblad groepen weer opnieuw openen. Ik vind deze situatie ook niet terug in de help artikelen.

Wie weet hoe ik dit op moet lossen en mijn gesloten groepen weer zichtbaar (open) kan maken?

Alvast bedankt,

Marco

Opgelost Gearchiveerd 2 147

Firefox en Thunderbird gestopt met werken

Windows 11 computer. Sinds 2 dagen werken Firefox en Thunderbird niet meer. Ik krijg een lege browser en een Thunderbird zonder mijn e-mails. Alle andere browsers werken … (meer info)

Windows 11 computer. Sinds 2 dagen werken Firefox en Thunderbird niet meer. Ik krijg een lege browser en een Thunderbird zonder mijn e-mails. Alle andere browsers werken nog wel en Firefox werkt ook op mijn smarphone. Ik heb de suggesties op de Support website gevolg, maar niets helpt. Wat nu?

Opgelost Gearchiveerd 3 129

My email account on my desktop is stuck in html mode.

Hi, Since Monday my account (as logged in with here) is stuck in HTML mode. It happened after an email would not open and I used the back arrow to go back to my inbox. In… (meer info)

Hi,

Since Monday my account (as logged in with here) is stuck in HTML mode. It happened after an email would not open and I used the back arrow to go back to my inbox. Instead of arriving there, I got the html code. I've tried several options advised by Microsoft 365, to no avail. My sys admin said it was most likely a browser issue, so I hope you can help me with the action to get my account back. The issue is only on my desktop and I can access the account there using another browser. See attachement as example. Please advise.

Kind regards,

Wout

P.S. Latest version Firefox, whatever the number is.

Opgelost 2 127

Firefox

Als ik Firefox opstart wordt alleen een button gemaakt op de taakbalk van W11. Firefox opent niet meer op een maximaal beeldscherm, ook als kies ik daarvoor. Kom dus ook … (meer info)

Als ik Firefox opstart wordt alleen een button gemaakt op de taakbalk van W11. Firefox opent niet meer op een maximaal beeldscherm, ook als kies ik daarvoor. Kom dus ook niet bij het menu in Firefox. Hoe krijg ik het beeldscherm weer maximaal zodat ik ook weer bij het bladwijzer menu kan?

Opnieuw installeren wil ik bij voorkeur niet omdat ik dan ook alle bkladwijzers kwijt ben.

Opgelost 9 118

bladwijzers en bibliotheek zijn weg

Open Firefox in de veilige modus (via ☰ > Help > Probleemoplossingsmodus starten). Probeer dan opnieuw de pagina te laden. Heeft geholpen bij verlies van bladwijze… (meer info)

Open Firefox in de veilige modus (via ☰ > Help > Probleemoplossingsmodus starten). Probeer dan opnieuw de pagina te laden.

Heeft geholpen bij verlies van bladwijzers en de verdwenen bibliotheek, alles werkt weer. Ontzetten veel dank ervoor.

Opgelost 2 109

Kan tabblad niet openen na aanklikken op een site

Hallo, ls ik op de site Mobile.de naar auto's zoek en ik klik op een bepaalde auto krijg ik een nieuw tabblad met de volgende opmerking: An error occurred while processin… (meer info)

Hallo, ls ik op de site Mobile.de naar auto's zoek en ik klik op een bepaalde auto krijg ik een nieuw tabblad met de volgende opmerking:

An error occurred while processing your request.

Reference #30.9aff4817.1721764888.26c88574

https://errors.edgesuite.net/30.9aff4817.1721764888.26c88574

Dit had ik voorheen niet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Hans Balfoort

Opgelost Gearchiveerd 5 101

Metamask not working

I’m experiencing issues with the MetaMask extension. It doesn’t seem to be working properly. Some Voodoo Token web apps are also not functioning as expected, especially w… (meer info)

I’m experiencing issues with the MetaMask extension. It doesn’t seem to be working properly. Some Voodoo Token web apps are also not functioning as expected, especially when using Firefox. Is this a temporary bug?

Opgelost Gearchiveerd 1 101

Zoek methode

Geachte. Telkens weer dit probleem met firefox. Als ik een nieuwe tab in firefox open zie ik 32 kleine websitesplaatjes (is ook mijn keuze) en daarboven de balk zoeken op… (meer info)

Geachte.

Telkens weer dit probleem met firefox. Als ik een nieuwe tab in firefox open zie ik 32 kleine websitesplaatjes (is ook mijn keuze) en daarboven de balk zoeken op het web (met een google icoon).

Als ik een letter typ gaat het zoeken boven in de adressenbalk verder. Dit heb ik liever niet. Voorheen kon ik met about:config 2 of 3 regels van true naar false veranderen en het probleem was opgelost. Maar dat krijg ik nu niet meer voor elkaar. Waarschijnlijk laat mozilla dit niet meer toe? Is er een manier om dit op te lossen?

Bedankt voor uw antwoord.

Opgelost Gearchiveerd 2 100

een site krijg ik niet normaal te zien

een site krijg ik niet normaal te zien https://privatevpn.com/ en die krijg ik wel normaal te zien via opera-browser en Microsoft Edge, maar niet via firefox. en ik heb a… (meer info)

een site krijg ik niet normaal te zien https://privatevpn.com/ en die krijg ik wel normaal te zien via opera-browser en Microsoft Edge, maar niet via firefox. en ik heb al van alles uitprobeert, maar niks lukt tot nu toe? cach gewist en cookie weg win 11 pro x64, firefox 146.1

zie foto's

Opgelost 2 82

(Meer) probleemoplossingsinformatie

Goedemiddag, Hopelijk is dit het juiste onderwerp. Volgens kenners is mijn Firefox gekaapt. Ik ben dus nu een halve dag bezig om met de aanwijzingen Firefox op te frisse… (meer info)

Goedemiddag, Hopelijk is dit het juiste onderwerp. Volgens kenners is mijn Firefox gekaapt. Ik ben dus nu een halve dag bezig om met de aanwijzingen Firefox op te frissen via Help - Probleemoplossingsmodus - Meer probleemoplossingsinformatie. Dan zou ik in de rechter bovenhoek * Firefox opfrissen # zien . Maar dat is nergens te zien. Zie afbeelding. en zo kom ik niet verder...

Kunt u me helpen?

Met vriendelijke groet, Ray Hermes

Opgelost Gearchiveerd 2 82