inloggen
ik probeer in mijn gmail in te loggen, maar lukt mij steeds niet
ik probeer in mijn gmail in te loggen, maar lukt mij steeds niet
hoe izimi opstarten met firefox
Ik krijg de laatste dagen verschillende e-mail met verwijzing naar de browser om het bericht en/of afbeeldingen te lezen; dit wil ik niet, ik ben digibeet, maar hoe kan i… (meer info)
Ik krijg de laatste dagen verschillende e-mail met verwijzing naar de browser om het bericht en/of afbeeldingen te lezen; dit wil ik niet, ik ben digibeet, maar hoe kan ik dit eenvoudig oplossen zodat het weer is zoals het was? Ik gebruik voornamelijk outlook 2010 waarin genoemde voorkomt.
Na een tevreden startperiode met Thunderbird op mijn Desktop PC en mobiel, kom ik erachter dat mijn mails ouder dan een paar weken op de Desktop niet meer te zien zijn (o… (meer info)
Na een tevreden startperiode met Thunderbird op mijn Desktop PC en mobiel, kom ik erachter dat mijn mails ouder dan een paar weken op de Desktop niet meer te zien zijn (ook niet met search over alle alle mappen), terwijl die oudere mails wel op de Android mobiel nog zichtbaar zijn. Op de server van de provider zie ik dezelfde korte periode van mails staan als op de PC. Kennelijk zit er ergens een verschil in de settings van Thunderbird voor opslag van mails tussen de PC en de Android. Ik heb al e.e.a. gecontroleerd maar kan het nog niet verklaren. Heb bijvoorbeeld niet ingesteld dat mails verwijderd moeten worden op de PC bij synchronisatie N.B. er wordt van IMAP gebruik gemaakt. Wie kan mij op weg helpen? Alvast bedankt voor de reactie.
I want to install qwant
Ik heb onvoldoende kennis om met computer te werken en heb veel hulp nodig !
Waarom staat DeepSeek niet bij de AI-chatbot in de zijbalk?
De naam van de map Alle mail is nu spontaan in alle accounts veranderd in Archieven. Hierdoor 2 Archiven mappen. Kan in de eigenschappen zien en omdat de map veel mails … (meer info)
De naam van de map Alle mail is nu spontaan in alle accounts veranderd in Archieven. Hierdoor 2 Archiven mappen. Kan in de eigenschappen zien en omdat de map veel mails bevat dat dit inderdaad zo is. Eigenschappen naam is namelijk imap://XXXXXXX%40gmail.com@imap.gmail.com/[Gmail]/Alle e-mail
denk dat dit na de laatste update van thunderbird is gekomen. Versie 146.0 (64-bits)
Kan ik binnenkort een oplossing verwachten? mvg, K
Goedemorgen, Laatst moest ik vanwege een lek mijn wachtwoord wijzigen in Thunderbird. Ik heb dat eerst op mijn telefoon gewijzigd. Op mijn laptop heb ik per ongeluk mijn … (meer info)
Goedemorgen,
Laatst moest ik vanwege een lek mijn wachtwoord wijzigen in Thunderbird. Ik heb dat eerst op mijn telefoon gewijzigd. Op mijn laptop heb ik per ongeluk mijn oude ww weggegooid. Ik kan nu geen mails meer ontvangen of verzenden op mijn laptop. Hoe kan ik een nieuw werkwoord aanmaken?
Met vriendelijke groet, Henny
ik kan geen mail versturen, en niet ontvangen bij Thunderbird. Ik zoek de juiste naam van de inkomende en uitgaande servers.
Ik kan mijn mail niet openen!
Ik kan mijn mails allemaal lezen maar ik kan ze niet beandwoorden
vette tekst Hallo Oik heb een hacker in mijn Facebook account En ik krijg het niet weg!
Ik kom niet met google op mijn site bij Buienradar, hij vernieuwd niet
Privéfoto’s verwijderd
hallo, al mijn mails komen zoals het hoort in het postvak in. als er nieuwe mail is zie ik dat aantal erbij staan... maar: iedere keer moet ik klikken op het pijltje naas… (meer info)
hallo, al mijn mails komen zoals het hoort in het postvak in. als er nieuwe mail is zie ik dat aantal erbij staan... maar: iedere keer moet ik klikken op het pijltje naast de map om deze te openen en de mails te zien.
kan dit vanzelf? hartelijk dank !
Scarlet blijkt geen beveiligde site te zijn ?
How can I sign in Anthoropic Claude in the zijbalk? I do not receive a code from claude when I use my email adres. Only an link but no verification code. I have an Anthro… (meer info)
How can I sign in Anthoropic Claude in the zijbalk? I do not receive a code from claude when I use my email adres. Only an link but no verification code. I have an Anthropic Claude account.
Ik wil graag een ai account in Firefox instellen, maar weet niet waar mijn terminal zich bevindt om het programma correct te installeren