Προσοχή στις απάτες! Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ να καλέσετε ή να στείλετε μήνυμα σε κάποιον αριθμό τηλεφώνου ή να μοιραστείτε προσωπικά δεδομένα. Αναφέρετε τυχόν ύποπτη δραστηριότητα μέσω της επιλογής «Αναφορά παραβίασης».

Μάθετε περισσότερα
Ανοικτό

I have selected the default setting for Firefox many times but still receive constant reminders!

jniler

Need to set a default setting?? After choosIng Firefox multiple times, I continue to receive constant reminders to set my default!! Why???

Need to set a default setting?? After choosIng Firefox multiple times, I continue to receive constant reminders to set my default!! Why???

Πρέπει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να απαντήσετε σε δημοσιεύσεις. Ξεκινήστε μια νέα ερώτηση εάν δεν διαθέτετε ακόμα λογαριασμό.